Saturday, July 11, 2009

I Blame You

Sitter och lyssnar på The Obits- I Blame You som jag hittade av en slump då jag såld lite skivor till en butik. Gör int ofta reklam för band här men dethär rekommenderar jag varmt för alla som tycker om allt som the dynamic duo Rick Froberg och John Reis gjort tillsammans/enskilt. Finns på Spotify :)
Annars så går gradun framåt i sakta mak. En vecka kvar av försök till effektivt arbete då jag har lite annat stuff att göra inför flytten i augusti som som tur var inte är så jobbig förutom lite papperskrig med en viss statlig institution. Känns nog skrämmande, men bra på samma gång som alla stora förändringar skall kännas antar jag. Nånting ska väl nog alltid lossna i slutändan, innan det är det väl bara att göra nånting meningsfullt om man nu kommer att vara arbetslös en tid efter att jag får pappren.
Men snart mat och sedan om nån timme till Ikalis över helgen innan det blir Åbo igen för en av de sista längre perioderna på en mycket lång tid.

No comments: