Wednesday, October 29, 2008

Intimacy

Jahapp, igen radioskugga på en tid heh. Nå, Inte så mycker har hänt. Såg Colera två gånger då jag hade chansen, även om jag int had hört dem tidigare. 50åringar som gasar på som om de sku vara 20. Var riktigt glad då jag for från de spelningarna minsann. Annars tent igen och fick veta att en bok jag hade skrivit hade jag redan kommit igenom... men jag fick en helt redig kompensation så jag fick igenom boken som jag missade mig på i september genom att skriva en uppsats om ett kapitel. Fick helt bra poäng också. grreat. Så nu kan jag koncentrera mig på min uppsats. mycket jobb med den, men än så länge så går det helt bra. En viss sak som är lite oklar, men jag tror nog att det kommer lösa sig på nåt sätt. Ett enstaka ångestanfall hittills och lär väl nog bli fler, men tror nog jag klarar mig utan dem helt bra.
Men som tur var har jag lite annat att se fram emot. Hittills dehär spelningarna:

5.11 Disco Ensemble/I Walk the Line
19.11. TRICKY!!
26.11 Wasted/Hero Dishonest/Another Sinking Ship
3.12 Icos/Deathbed
4.12 Burst/Victims
7.12. Burst/Victims
13.12 Keikka på VV eller Echo is Your Love@Telakka. får se vilken jag far på. troligen EIYL
26.2. BLOC PARTY

Så att sånt. Man kan int klaga direkt :)
Men nu ska jag drick lite honungsvatten och äta lite smörgåsar.

No comments: