Monday, September 29, 2008

Party Smasher

Oho, int skrivit hit på 1,5 månad... En del har nog hänt. Slutet av augusti så var det bärplockande, Vegfest och lite mera bärplockande och så slutade jag jobbet i slutet av augusti då jag hängde här hemma i Tammerfors och var på ett par riktigt bra keikkor innan det var dags att dra till Åbo en sväng för att fixa bort en visdomstand och lite sånt. Som tur var hade jag inget speciellt på veckan, för jag var dessutom dunderförkyld och en aning febrig. Vilket vi sedan var två om, men delad glädje är dubbel glädje eller vad det nu heter... hur som helst, presenterade ganska fort mitt idépapper. Skönt att ha det undan fort. Näst så är det forskningsplanen, och jag borde ha allt material till den. Ska imorgon ha hot date med min handledare och hoppeligen klarnar en del som är oklart. Borde formulera det också nu snart, då jag tänkte printa ut och visa. Så borde jag också packa det sista som jag ska ta med idag. Tar nog ändå en del så jag har det färdigt, som mina datorhögtalare och mina hörlurar som ändå bara skräpar här.
Ska bo hos G nu innan jag får min kämppä. Skönt att inte behöva stiga upp kl 6 imorgon.. men nu borde jag kolla lite saker.

No comments: