Sunday, May 18, 2008

Gather the children in lines

Igen en tid sedan jag skrivit. Ja, ärligt talat har inte så mycket hänt med några undantag. Vappen med O var trevlig. Hade antagligen bara dragit runt på stan och lyssnat på musik och sett på folk, men kul med lite sällskap. Annars har det mest varit artikelläsning och föreläsningar för hela slanten. Och nu i helgen var jag på bröllop nr uno för dethär året, men innan det var jag hemma (det känns som hem för mig nu) i Tammerfors och tog det lugnt med E, var och såg på Bookcrossingutställningen, hälsade på hos M och J och deras tillskott i familjen som verkar vara en äkta karlakarl redan nu hehe. Så Veganissimo för att fira E:s magisterskap lite i förväg. Sedan på lördag var det att ta det lugnt innan vigseln och bröllopet och jag hade nog riktigt kul. Blev inte så sent vilket bara är bra för jag har ändå varit lite tärd idag. For med E hem till Tammela för att bara ta det lugnt innan vi måste till flygfältet. och nu är jag hemma och ska imorgon ta mig i kragen och börja strukturera upp min uppsats och leta efter artiklar och annat material. Siktar på 1-2 sidor/dag fom imorgon så borde jag hinna riktigt bra utan att stressa.
Men nu ska jag nog snart och sova. Ska bara lyssna på Echo Is Your Love - Paper Cut Eye som jag köpte från Jukeboss. Har nu alla EIYL-fullängdare förutom första, men vet int om den intressera mig så mycket då den är ganska skränig.

No comments: